Monday, October 5, 2009

macam bagus!!!

heheeh..appa plakk aku kali ni kan...
macm bagus..hahaahha

xder..hari ni aku masuk teje..
aku settle kan ape yang patuit tuu d blkang sebelum masuk kaunter...

mals juga aku dok kaunter ni..
dok layan org macm2 kerenah..ragam.. adei..sakit otakk aku yang memg dah sakit ni...
kena hentam.. bukanmain..tapii still senyum lagi...adei...

sabar2 atikah..cool...

ha..ni intro..yang aku nak citer ni tadi..
aku p pejabt TNB, ala x jauh mana..deoan tm point ni jugak...
aku hantarkan bil2 tuk 8 hari..
macm biasa..aku jumpa kak pah d kaunter..dia layan org lu..
sambil tguu dia aku kira la berapa hari bill tu..

aku yang baik: 1..2...3..4..5..6... (dalam pada aku dok kira tu)
pompuan kerek tnb: tgkk tu bru nakk kira..(siap bg tahu yang lain2 lagi)
aku yang baik: kena la kira..kang x cukup plak..( dalam hati aku kata..sat lagi mari lagi TM
kata bil x cukup plakk cam dulu)

dengan gaya kerek.dia tanya kak pah..

pompuan kerek tnb: kak pahh saya ..tandatangn ye...
aku yang baik: kata dalam hati eleh..tanda je lahh (kalu cakp mulut..kat aku kuang ajoo plak..aku kan baik..kena jaga tatasusila) nyum3

tapii muka pompaun tu memg kerek..
aku ni punyaa laa baguss...senyumm meleret...
dia x balas...
elehh macm bagus kau kata... nak kata lawa..
aku lagi lawa r..berganda2...ahahah..tapii memg betul

hahaahah..macm malas plak aku nak p sana klu pompuan tu ader kaunter,,
tpii klu terjumpa admire aku kat situ ok gak,,nyum3...
aku citer kat k.ida..dia kata dak tu memg pon..gelakk je bila aku sembur dia..nyum2...

dan tuk pengetahuan korunk juga..
ader org kata muka aku ni sombunk..sebab x senyum..
bukan pa..jadi cam tu la...
kitaa senyumm sengihh bukan main..depaa x balass...
sebab tu aku susahh senyum kat org..
so pada korunk..harap paham..
sebab cakp pasal senyum..
kalu korunk nak tau..
dulu masa thun 1 d kampus..
c oci..kawan aku ni.dia kos lain...
dia penahh bgi tahu...

dia takut nak tegur aku..sebab aku jalan x penahh nakk senymm sgt..
mukaa aku serius..huhu..(seriuss ke aku ni...aku jaln selu tgk gelagat org maaa)
huh..mana aku sedarr dia..x kenaii time tu kan..
xkan nak senyumm selamba jek..
x pasal2 kene labell GILA... xponnanti klu dak laki nmpak..kat aku nak ngorat plak..

argh..xderr pasal..kahkahakah...melallut dah...
tapi lepas kenall aku oci kata..
aku ok.. klakar... ye r..dah kenall senyumm r..ni xkenalla der plak main senyum2 tanpa rasa was2..

1 comment:

ZuL said...

ko jng laa senyum lagi dpn kak pah tu...ko senyum jek depan aku,gerenti aku cair... haha