Monday, October 5, 2009

kena rompak!!!!

salamm...


umah akak akukhamis lepass kena rompak...
adei...sungguhh cilakak ituu olangg...
memg siot tul...
tgh2 hari..waktu siang denagn selamba p mrompakk umahh kak lang aku..
terkkezut jugak laa aku ptg tu...bila adik mesj aku ade something berlaku d umah kakak...

actually..memg xder saper pon d umah tu.. ye la..sumer kerja..ank buah p sekolah...
klu x silap umh kena masuk dlam kul 12 lebih kut...
anak buah x balik sekolahlagi...
sellunya adik kau ni..dia p umah kak lang..dia kemas2 umah lu..
basuh pinggann ke aper ke..

tapi hari tu...memg dia x masuk..
mungkin ALLAH nak lindungi adik aku..
klu dia masuk.nak2 time tu ader pencurrrri tu..
NAuzubillah la..x tahu apa nak jadi nanti...
xder kesan kopek pada pintu pon..aku rasa la..pencurrr ni mestii org2 kawasan taman tu..
abg ipar kau balik tgk2 pinta depan blakang terbuka..
dia pon denagn gaya berani.. amik pisau..p tingkat 2..mana tau kot2 ader..

antara brg hilang...

laptop
jam tangan 3 biji..
duit syiling 3 botol..nagn wet kertas...
pS 3 anak2 buah aku..
barang kerja abg aku..aku pon x tau apa nama..
dll

palingg x tahan..remote astroo ponn diaa bedall jugak..
memg pencurrrii tul...
cian gak kat abg aku..bru siapp buat proposall jek..
laptopp xder..
dia kata..klu pencurrr tu nak amik tv ker..almarii ke..sofaa ke amik la..laptopp tuu dia nak..sebab kerjaa bruu dia d situ...

poliss plakk kita wat laporan..kul 1..datang siasat kul 3 lebih..apa da...
takat datang gaya nak beraya..amik2 gamb jek..
lmbat tull... (kalu yang mai..gaya ..kacakk x per..ni datang..kerepot)!!!!
klu CSI mai ..dah settlee pon kan2..hahahah

dah la..apa2 pon...harap2 pencurr tuu dapat tngkap..
ader jekk org d syaki tu...

No comments: