Wednesday, July 1, 2009

(@_@) TAGGED paksaan AB (@_@)

arghhhhh.....gilooo denn nakk buett bendaa alahh ni...
nii adalhh tagged paksaan dr AB senget...yangg dokk menyenget sekargg ni...

nahhhh AB..dahh siapppp!!!!!!!

1) Kekasih saya adalah : seorangg lelaki!!! (xkann pompuann kot....less paa))

2) Saya sedang mendengar : bunyii enset...

3) Mungkin saya patut : buatt dekkk jekk...(haippp x blehh...sms yang urgent))

4) Saya baru sudah : baca mesej..kuaang3


5) Beza rakan, sahabat, kawan : ejaan x sama..hakhakhak

6) Saya tidak faham : kenapa dia berbeza???

7) Saya perlu mencari: kebahagian dan masa depan saya

8) Ayat terakhir yg dikatakan kepada saya : hakhakhak...x pahammm

9) Makna kehidupan : lu pikirr la sendiri.... sendiri hidup sendiri tahuu makna hidup!!!

10) Cinta itu adalah : LOVE...i likee

11) Saya paling suka : tengokk makk senyumm dan ketawa ..

12) Saya akan cuba : sedaya upaya bagi kebahagian pada MAK....

13) Mengapa rakyat Malaysia suke menggunakan LAH di akhir ayat mereka? : ikut sukaa dorang LAH!!!

14) Telefon bimbit saya : biasa jekk... asall dapatt calll nagn sms....

15) Katil saya : di huni bantall busukk...anak buahh ku..adikku..dan aku..nyum3..nikmattnyaa...tiomm bantalll ucukk.....

16) Soalan yg bagi saya tidak perlu ditanya : soklan yang saya xdapat jawab!!!

17) Teknologi adalah : membahayakan danmenyeronokkan...dan membunuhkan..lalall


18) Bagaimana saya boleh memasak masakan yg saya paling pandai masak? : ambilll bahan2 masakk jekk laaa.. susahh pee...bagaimana??? masakk cam org masakk..bukann camm haiwann masak..lallal.....

19) Semalam :sgtt bz....

20) Hari ini : sya dapatt rehatt skit....

21) Malam ini saya akan : berangan sebelumm tido...

22) Esok pula saya akan : usha moto sebelum g keje....kang.

23) Saya betul2 inginkan : seorang “ADAM” yang dapat dapat menjaga saya

24) Badminton atau futsal? : badminton!!! (chayokkkk chong weeii)

25) Karaoke : best nakk kenaa maki!!!

26) Kereta : volkswagen beetle (tapiii aku mampuu tgkk jekk...)

27) Bilik yg terang atau gelap? : yang sedang2 saja..cerahh sgt x best..gelapp sgtt kang nmpk mata plak..lehh laaa...ehemmmhemm... aaauuuummmm

28) Makanan jepun adalah : sedap klu yang sedap... yang x shedapp..x laa tu...

29) Ayat terakhir yg anda nak katakan pada seseorg : KENAPA SAYA???

30) Siapa yg anda ingin tag? : sapa yang baca tagged gilaa ni…saper yang ada d sb…
Dann korunkk sumerr.... WAJIB!!!!!!

Senget otakkk akuu nakk buatt menderr ni....

ni jeee kerrr TAG????

No comments: