Tuesday, July 28, 2009

(^_~) seTtle aPa paTut(^_~)

yeee...
report aku sumer dahh siapp...
tggu nak pos jekk..

kul 11 aku kuar dari umah...
vroomm....aku p TM lu..
kat sana aku bungkuss report aku tukk pos..
xder r guna pos laju... lidud(lembab)
kata je dijamin sampai esok...esok dan esoknya pon x sampei lagi..
aku guna lain punya..baik punya..harap2 cepat laaa....
klu leh 3hb tu memg atas meja lecture aku..heheeh..

so..aku kat opis.. just tulun2 ape2 yang patu aku settlekan bulan ni..
sebab bz bangat...ciangak depa nakkena wat byk menda hujung bulan ni...

tadi kak.ida belanjer sumer kat opis ni KFC...heheh
makan free...aku bedall wedgess je...nyum3....
ok r..

apa yang penting... report aku dah pos..lega hati aku sekrang..
pikir nak byr hutang yang beriban2 plak..
adoiiiii

jumpa korunk nanti yok...

No comments: