Saturday, February 7, 2009

(+_+) something 2 say (+_+)


Photobucket
salam ukhwah, salam perpaduan dan salam sejahtera...
nak2 pada pelawat daku yanggg chumil2...

ermmm..apa ya nak kecek di sini ni...
haa.....ada berita pasai PERAK ni...tempat lahir ku la...

aku pon kurang pasti apa yang berlaku d PERAK ni...pertikaian politik antara dua pihak.
paham2 je saper..
 so...ni laa last jadinya...ader plakk yang bru....
buat masa ni...daku xmo komen apa2 la pasai ni...sebab aku x arif lagi bab2 ni..
meemg kita kena pikirkan juga masalah dan apa jua isu semasa berkaitann nagn kita terutama agama kita..rite??????

ok..p bab lain plak..huhu
daku nak create ayat pon dah x pandai....huhu ..
nak bg tahu korg..apa jee in4 yang ader d blog ku ini secara general adalah pasal xtvt harian ku..kalu ader masa lapang aku taip la sendiri..dan kadang2 nak juga blog aku ni ader in4 lain..kang org  boring lak baca psai aku jekk..hohohoho
 so..apa sahaja  mender ada d sini adalah sebagai satu maklumat pada sumer...
x heran lah..blog2 dijadikan satu medium informasi yang berguna tuk seseorg kan???
ada blog fokus ppd politik, finance, social dan campur2..macm aiskacang..hohohooo

adehh apa aku meraban ni...ok stoppp!!!!!!
apa yang daku post adalah utukk d kongsi bersama pelawat ku....

p/s: majulah blog tukk semua...hohohhoh



No comments: