Thursday, February 12, 2009

(+_+)minggu kelam kabut(+_+)

salam sumer??
sihatx???

huhuhu...waaa..sorry2 my debusuci..xdan aku nak update ko..penat tau x??
minggu ni..perghh..mahu nak pengsan aku...kelam kabut beb!!!!!!
ko nak tahu cik suci...kadang2 kremm kaki aku ni tym tidoo...sakit ma..
dah la dok sorg2 dalm bilik serba indah ni....hohohoho..perasan jap..

tym wat asemen..nak jari jenel yg relate nagn tajuk tu memg susah ma..godek sana.. godek sini
fuh... pastu kena wat yang minor punya
dah la minor x bykk kait nagn subjek...apa nak buat  suci..i have no choice...huhuu (@_@)

semalm pas abis kelas Dr.ahcene lasasna tu...aku wat analisis...wat la..sampi kul 5..penat seh..malam kang plak ader kelas sampi kul 10pm..
aduss...sabo jek la..
pastu siap wat analisis..konon nak rehat...naaa..amikk terlena..kul 6.30 jaga..
huh..siap2 nak p kelas la..
kang kena kuncii...padan muke haku...(^_^)
pas kelas ni..kena wat asemen analisi tuk anta kamis tu...
so my team stay kat dk alpha sampai kul 3 pagi...
mate sumer nya dah stim...layu..lunyaii..
yang ader kat otak tym tu..
BANTAL, TILAM, SELIMUT.... nantukssss..
tapi alhamdulillah..atas komitmen sumer..siap juga kerja tu..
chayok2 kawan ku...

huh..sampi bilik kul 3.10am...
aku buka pc jap...huh..kelabumalami dokk kecek kat konti..
meraban apa ntah..
daku dgr2 la sambil baring...huhu
trusss ZZzZzZZZ.......

No comments: