Tuesday, September 29, 2009

approve atau tidak??????

salamm sumer...
amboii ab...gataii hang no..nak goda abg aji ai...

lompatt kijangg dulu(laju ke ab lari tu...x sempat sampei..semput2)pancit!!!!
kahkahakah...
i'm sorry ab maysamm!!!!!

nyum..
aku ni...nak habaQ mai skit...
risau tul aku cuti approve atau tak..
masa penyelia aku cakp nagn dia...

dia siap bagi kata dua...

BERHENTI @ KONVO??? !!!!

nyum2..dua2 aku nak...
keje sayang..bukan senag dapat keje..
konvo ponn lagi sayang...kot2 sekali je seumur hidup aku..klu amik master 2 kali..klu phD 3 kali..
nyum3..kot kalu la...huhuhuhuh

tapii aku nekad ler..apa nak jadi2 ..aku REDAHHHH jek...
aku nak jugak p konvo..aku cuba..tulis surat..merayu la..mintakk jasa baik dia
dan kuasa budi biacara dia..kan2...
jenuh aku..

semlm..ptg..kira 3 lebih kut..aku call tuan haji balik..
aku..

pot pet nagn dia...diskas2..apa patut..
dan ALLAH amat memahami ku...membantu ku...
alhamdulillah..lepas 3 minit pada tu... pen.bos call..kata

cuti aku dah approve...dari 6/10-15/10..perhghhh..
klu x dapat pon..aku try mintakk jugakk dari 10-13..tpii
doaku dimakbulkan...
amin...THANK YOU ALLAH...

so...aku rasa bahagiaa doh..lagi bahagia org yang dah ader pakwe makwe ni..nyum3...

ok r..cau lu..meh mam roti nagn cincau..
diet la kunun..hgaahhahaah

2 comments:

|a|r|i|e|z|a| said...

akhirnye cuti jugak utk konvo ek.. bgs bgs! gunakan cuti yg ada utk berpoya! yey!!

ZuL said...

hehe...kn dh kata... diaorang mesti kasi cuti.. kalau diaorang tak kasi cuti,baik ko berhenti jek kerja kt situ. Menandakan syarikat tu xpentingkan kebajikan pekerja.

Dulu dulu pn aku pernah jugak nk mintak cuti utk konvo.1 minggu gak,risau klu tak approve. So aku pn apply sebulan lebih awal untuk cuti. Hehe. Pastu boss kata, laa lambat lagi...bolehnya cuti kalau nak konvo.