Tuesday, May 5, 2009

(^_^)novel...novel..dan novellll (^_^)

wowowoo......
masa yang free perlu ku isikan....peace

so denagn itu...
apa sahaja xtvt tergendala aku semasa nak exam..akan di teruskan sehingga infiniti...n

kuakuakua:woooh:

ni ader beberapa buku akan ku carik....wwwwuuuu....
ader stgh org x gemar novel....
pada aku novell tu leh bagi aku satu inspirasi jugak la..
sebab dalam novel ponn...
ader jugakk motivasi..ilmu rumah tangga...ilmu tu..ilmu ni...
dan aku ni...kalu dekat nak exam..time tu la nak cari novell...muahahah..
amik mood..nak cetadi pon kena tgk novel lu..
klu x...dok ingatt cita dalam novelll jek...
haissssss!!!!!!!!tumbuk


ni ader beberapa biji buku aku nak carikk....
latest ka lama ka...asal aku n ak..
akuu berkenan...aku rasa isi best....aku akan cari sampeiii dapat......
muaahahhhh:ahaha:


Photobucket
ceritera rindu & cinta dua jiwa


Photobucket
horizon cinta & sungguh aku cinta



Photobucket
mikhail & tarikh luput cinta

dua buah cita ni jeniss thriller...sooo macm bestt maa.....
tgkk sinopsis pon...nyum2....lapar

hahaah....so...aku kena carikkk ni...wahahah.... labuan susahh carik...mencik!!!!marah

klu citer bab novell ni...mak la org palingg tahu klu buku tu yang bru aku bli ke x.....klu aku baca tuu sampeii lupaa org keliling...makan ka apa ka...
makna nya dia kana ajukan soalan....
" hai ...kitab baru ker?? kitab fekahh ker???"....
kuakuakauagelakguling

haahah.....aduii..susahh nak nusukk dr mak ni....gigil
tapii dia ok jek....wehahaah....okkiess dokiess...

babaibabai

5 comments:

medea dayana said...

hahahaha kitab baru eh? cayalah.

lily_lavender said...

ho laa nad.....nakk pulun carikk ni...muahahh

BUJANG SUSAH said...

Salam dik.. semoga dipermudahkan dalam menjalani kehidupan ini. u follow me.. i follow u.. hehehehe

BUJANG SUSAH said...

Salam dik... awk ada YM x dik?

lily_lavender said...

hai hai bujang....
insyaALLALH...semoga semua urusann di perkenankan ALLAH.....