Sunday, May 10, 2009

(^_^) keTam (^_^)

wahahaahah.....
semlm
malm last la kami ramai2...
ader yang famili mai...angkut2 brg...rindu

semlm jugak..dd nagn jajni nya nak kasi kami makan ketam..
heeheh ..umah dia dekat laut...
manyakkk jugakk ketammm
wuuuuuu setapnyaaaa....nyum3:please:
dah lama x mkn ketam ni...adoii...sakit jugak la didi dok kerkoh dia...adoii...sengihnampakgigi

ape2 pon..thanx dyang....
dia kata dah lepas dah hajat dia nak bawa ketam tuk kamiciumcium

Photobucket
melantak ketam...nyum2

selepas sesi melantak dan neratah ketam..
kami dok lepakk buat terakhir kali..di kafe...dan kawasan lorong haji taib...whaahhh
sebab kawasan tukk.. byk tul pasangan dok detimsetan..

Photobucket
santai2 ..lepak2

tapi kami detim ramai2...sebab nak bagii gambo la..ntah mender alah apa lagi...
lepak jak dol..
xder wat apa.....:devilishgrin:<<<<>

okiess..pastu aku nagn norm..p tulun dd
kemas bilik... adehh....bilik aku cam no la..hahaahhgatai
tpii amat terasa sedihnya...sumer pakat tahan jekksedih

6 comments:

Bujang Susah said...

Salam dik.. makan ketam x ajak pun eh? kat melaka ni ada seko ketam besar besar. tp xleh nak makan. tp ketam ni suka makan. makan rasuah... hehehehe

lily_lavender said...

hahahahhaah....
ui..
bahaya tuu makan rasuah tu...

Bujang Susah said...

huhuhu ... tau xper...
ermmm... dik... nak berkenalan leh dik? hehehe

lily_lavender said...

bolehhh bahh

Bujang Susah said...

Salam dik.. xder YM ID ke dik? so mcmana nak contact adik ni?

Bujang Susah said...

Salam... x jawab pun dik... huhuhu