Friday, April 24, 2009

(+_+)terSGT la riNdu (+_+)

salam....
tepat kul 05.11am tadii...
aku call mak japp..adacall .tanya khabar diaa...
windu sesangt la kat dia...x tahu nak cakp cam nerr...:puppyeyes:


bila aku call dia tu..mula2 ok laa...
tapii lepas dia cakp...dia pon dok pikir pasal anak2 dia..
dok ingat balikk bila tarikh lahirr semua anak2nya..
aku memg x dapat nak tahann....terjunn truss air mata ku ni...:nangis:
nak kata jenis sensitip ntah la..may b yes..may b not...huhuh...:ha?:

patut laa..aku xdapat lena semalaman....dr petang aku ngantuk sgt..tapii xdapat nak lena...sama jugakk mlm tadik...
pas stadii sampi kul 11 tu...aku nak tidoo japp...tapii..
aku klih kanan x kena..kalih kiri x kena...
hati akuu pada MAK ghupanya....:puppyeyes:

so,time call mak tu..aku nak mintak RESTU dr dia...sebab aku nak exam ni... sambil tu aku ucapkan la SELAMAT HARI IBU...walaupun lewat dr dorang lain..tapi ituu ikhlas dr aku...
xder ape dapat aku kasi.. dan aku anggap..hari2 adalah hari ibu...
cuma doa dr seorang anak yang meminta kesejahteraan ibunya...keselamatan dirinya, serta di murah rezekinya...dan di tabahkan hatinya.....
saat dia bagi kata2 peransang pada aku..memg aku xdapat tahan...
dia pon kata...
"jangan nangis... ini ujian ALLAH"

sebab aku tahu...aku kena tahan...klu aku nangis..dia pon kan sama hujan...wuwuwusedih

selepas aku call dia...bru jiwa aku tenang...
betapa sayunyaa sore dia ...betapa kuatnya aura EMAK...seaakan dapat rasa keadaan anak dia...huhuh....

dann...aku x mal nak bgi tahu..aku bangun pagi..mak yang kejutkan..
walaupon aku dah sedar awl..kul 4 cam tu..tapi aku nak jugak dgr dia dok banyakckp pagi2...
sebab macm sedap di halwa tinger aku...dia akan slow2 dtg ke katil aku dan bangunkan aku... klu aku liat...dia geletekk aku..huhugelakgulingmalu
dan bila aku ader jauh nagn dia..bila mangun pagi2...memg aku tingat mak...sedih

dan mak..ader satu lagii tikah nak bgi tahu mak...
everything i do, i do it 4 u mak...
apa sahaja yang aku buat sekarg ni...sumer hanya tuk mak...dia sekarg ratu, raja kekasih d hati aku sekarg ni....:woooh:..


ibu..ibu..engkaulah ratu hatiku..
bila ku berduka..engkau hiburkan selalu..
ibu..ibu..engkau lahh ratu hatiku....rosrosros


i luv u mak...more than words....loveciumdoa

4 comments:

samperotzs said...

salam..
hakita...bestnya awakk..rapt tue ngan makk..aku plak sayang mak..tapi tak pernah terluah ngan kata2..hanya perbuatan jer..

ntah lah susah nak cakap ngan kata2 kot...

Gud Luck 4 ur exam..

lily_lavender said...

wuwwuu...
tu la ancoi....
sebabtu aku praktikall d kg..leh jaga mak sementara tu...muahahah

medea dayana said...

sayang mak juge :weep:

Ochie~(^_^)v~ said...

salam ziarah>>
alahai. anak mak..
sedih plak dgr ni.. huhuhu