Thursday, March 5, 2009

(+_+) kena beDah (+_+)

assalamualaikum wbt....(^_~)
sihat x korang hari ni...hope u all sumer di rahmati oleh ALLAH....
sekarg kul 4.28am....awal jugakk aku mangun ni...heehh..
bangun je..jengah pc...bangun je jengah pc...adeiii....
klau pagi2 tu aku terbangun x lain x bukan..kelabu la dok kejut pagi2.. dr dalam konti tuu..dia dokkk meraban......kuikui.....
ehehh sorry labuuuu...

semalam bila buka tagged, cek la acc abg ipar aku nagn kak lang aku ni...
aiyeee.......upanya depa pun main tagged gak....
KEDAPATAN dan KETAHUAN laa.....
cuba godek2 pic2 tan sri dan puan sri ni....
amboii..mandi kolam laa...p jejalan la...x mengajakkkkk........
tahulahh daku dok jauh dr korangg.......

bila ader satu pic ni..tgk komen dia..
abg man bgi tahu.... cam ni....


Photobucket

haiii....PEMBEDAHAN TONSIL????
dahh besar kot tonsilnya...masa aku balik sem lepass tu..ader jugakk cekk...
besar gak...aduhaii makmin...
makmin ni nama panggilan tuk anak buah tu..nama nya AZMIN....dia sendiri suh panggil matmin...penah satu hari tu....
tata panggil2 dia...

amin..oo amin..meh kat acik meh..huhu..acik aderr n i...(ader laa something nak bg dia)
dia leh kata... acikk x yah r panggil amin..panggil makmin aa.....

nak jugakk ader nma KG mat tu..hakhakahak.....
yela ye la..aku pon......cium kang...memg ku cium dia pon...bucuk ke wangi ke..tetapppp. kiss!!!

tapii bila dgr dia nak kena bedah ni...walaupun pembedahan kecik..tapi bg aku besar la..sebab dia kecik agi..
bru 6 taun..... adehhhh....
dia nagn abg dia la(amirul)......ku usung sana sini....
biasa lahh...depa ni aku jaga...ehh bukan..... mak tata jaga dr kecik...
bukan nyee mahu kat orang lain..huhuhuhu...

nanti ku post kan pic dorang ni....suka main airr lo....

Photobucket


ni la dia...anak2 kuuuuuuu....
macam tahi cicak...!!!!
sorang gelap sorang cerah...sebab!!!!!
tahu sebab aper???
sebab mama cina baba hindu!!!!!! hakhakhakhak
abg ikut baba... adik ikut mama.....
yang nak kena bedahh yang putihh tu...matmin....
dah la manja...adehhhhhh........


Photobucket

adehh...ni sapa main air ni...anak ke bapak ni...huhu
sori abg man..ai publish pic u kat sni...huahuahau....

Photobucket

huhuhu,,,x ku sangka...abg yang duluu kecikkk molekk..dah kembang mayung...hhuhu
tpi x pe asal sihat...heheheh...
aiyee...
p holidayy x invite.......selalu aku d tinggalkan.......




Photobucket

eheheh..ni laa anjee acikkkk.....
sama x????
kawan ku kata mata kami sama..
eee geramm akuu matmin ni.......cupp... cupp.... mmuahhhhhh!!!!!!
huhuu..depa ni manja gila gak nagn acu dia..almaklum lahh dia je dok umah sekarg ni....
tapii depa dua orang ni..sellu kenakan aku..
kalu bab jalan2 depaa nak tu ni..nagn acu depa..
tapi kalu bab nakbancuh susu ka..apa ka...mulallah....

sambil jingjit bantall bucuk..mai gesel2 kat aku...
acikkk nak ucuuuuuu!!!!!!

eeee...orang dok tidoo p kejut..nak x nakk..buat la....
ni la org kata kasih ibu...kuakua..walaupon lom kawen..
tetap rasa gakk...
seorang ibu tu sanggup wat apa demi anak..aicehhhh...wkakakakakak


Photobucket

SUPER SAYA AMINNNNNNNN........hahahaah
uikk...apa d tgn matmin tu??? megi?? adeiii..xperasan aku selama ni ader megi dia pegang..
jadi model ke..huhuhuhuhu....
ni laa dia winnernya kalu aku lawan PS2 nagn dia....kecik2 dah pandaii bab2 mender cam tu..
time aku lu tahu main guli, gasing, getah, nyorok2...
memg anak zaman moden laaa kome niii.......

ni laa dua orang ank buah yangg manjaa dan bikin panasss..haahhaahah
x kisah laa...janjii achik cayunkk abg nagn matmin...


YA ALLAH... ya rahman ya rahim..kau selamtkan lah anakku azmin..dan lindungi lah dia ...
aku bermohon semoga pembedahan itu berjalan dengan lancar....amin ya rabbil allamin...

p/s:
sama2 la korang doakan tuk si kecil tata ni ek....

3 comments:

nurul izza said...

azmin ni adik yo eh? ank buah mu hok nakal tuh. tp comey n petah.

aku doakan azmin selamat dibedah. amin...

lily_lavender said...

ho la...
yang tu la..aku sellu bawa dia jalan petang2 kadang2 p umah mu tu...

huhuhu..comeyy ikut acik dia la..kuakuakua...

amin..timma kasih za..
dia ader d pantai puteri ipoh da...dok main2 lagi..xdep pe sgt ...
tpi bia sumer selamat...

Ochie~(^_^)v~ said...

salam ziarah...
semoga operation berjalan dgn baik..
Amin ya Rabb.. hehe