Tuesday, March 10, 2009

(^_^) di sebalik NOR ATIKAH(^_^)

wawawawa..
ni dapat kat satu site ni..
makna hurf pertama...
so ..nak try tukk sumer huruff la.....ahahah.. lets go...

N= Baik hati dan rapi dalam berpakaian. Mereka suka menghulurkan tangan menolong orang lain tanpa memikirkan balasan. Kelemahannya, mudah bersedih hati dan kurang percaya diri

O= Serba boleh. Suka memendam perasaan dan permasalahan serta sukar mempercayai orang lain. Akibatnya ramai yang menggapnya sombong dan suka memilih teman.

R=Pendiam dan bercakap hanya bila perlu. Tekun dengan kerja yang disukai dan bersungguh-sungguh dalam mengejar cita-cita. Suka mengkritik. Dan sukar mengawal bicara ketika marah.

A=Ramah dan murah senyuman. Mereka juga pandai menyesuaikan diri dalam pergaulan selain bijaksana dan cerdas. Kelemahannya, sangat mudah berasa hati, dan mudah mengeluarkan kata-kata pedas ketika meluahkan perasaan marah. Meskipun begitu marahnya mudah reda.

T= Sangat berdisiplin. Selalu mengerjakan sesuatu menurut aturan buku. Tidak suka mengelamun atau bermalas-malasan. Suka menonjolkan diri selain senang gugup, terutama bila bersalah

I= Suka memendam perasaan dan permasalahan. Mereka juga mudah merasa curiga dan cemburu terhadap orang lain. Suka menangis.

K=Pandai berjenaka. Hari-harinya sentiasa ceria walaupun perasaannya gundah. Kelemahannya suka bercerita rahsia sendiri.

H=Mudah simpati, bahasanya lemah-lembut. Tidak pernah melukai perasaan orang lain. Selalu tergesa-gesa dalam melakukan pekerjaan, suka berkhayal dan bercita-cita terlalu tinggi.

ini sumer juz..secara penilain..bukanlah betul..may b yes..may b not....heehehh...



NOR ATIKAH
NNaif
OOportunis
RRamah
AAmanah
IIkhlas
KKomited
AAlim
HHarum
Apa ada pada nama?

2 comments:

Anonymous said...

sedapnya nama... macam nama aku.. hak2... tgk arr nama ku...

http://blogsufi.via.my/2009/03/ada-apa-dengan-sufi.html

BUJANG SUSAH said...

Yang last sekali tu... "H" harum.. yer ker ni.. hehehehe.. xder bau pun.. hehehhee...