Friday, September 18, 2009

selamat hari raya aidilfitri

salam ramadhan sumer....

esok lu sa dah nak rayaa...
hakita ponn x slallu nak update blog ni...

so d kesempatan ni..saya nak ucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

selama saya berkawan denagn anda sekalian..
x kira d sekolah..d kampus...di alam maya...
saya memohon se1000 kemaafan daripada kalian...
diharpkan di hari raya ini..akan menjadi lebih meriahh untukk anda..

dan bagi saya..
tahun ni agakk best...sebab dah 3 tahun x balikk raya...
kunun nyaaa..hahaahah..
balikk time cutii jak..
orgg yang duk kat oversea lagi lama x balik kan???
heheeh..
xpe kat mana2 pon kitaa ada...hari raya tetpp di sambut cuma beza keadaan dan tempat sahaja...

dan...kat sini hakita nak kasi kat raya kat korang sumerrr ek...
nakk poss xdann laaa..heheheh..
sep skit..
nyum3.....

Photobucket


kad raya ni..khass tukk...

familiy ku....
rakan kampusku....
sahabat torrentku....
member opissku...
kawan chatting ku..
dan follower blog ku...

mmmmuaaaahhh...thanx jadi teman saya...
semoga kalian dicucuri rahmat...
amin...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...

No comments: