Thursday, May 28, 2009

(^_^) apa cerita ku??(^_^)

salammm seantero dunia....

huhu...sorry sumerr..xder masa nak update..
tapi aku curik2 time kat opiss ni dok menaip...kihkih..

ok lahh sumer... nak story skit2 kat korg alkisahh thiobb apa aku buat sekarg...

aku sekarg dah buat praktikal d TMpoint cawangan GERIK..
tempat tanah tumpah aku lah...
senang skit ulang alik...sep bajet...heeheh..

alhamdulillah..
setakat 2 minggu aku kast sini...sumer staff ok2..nak2 satu kepala..
satuu aliran pemikiran nagn aku ni...kuakuakau...
ape2 hall kecek jek...

akak2 pon muderr lagi...
ader jugak la mamat yang chumill...wuuuuu..
tapi..haippppppp...x blehh...
haahaha

aku x tahu la nak cakp ape lagi..
komputer d opis membantutkan sedikit aktiviti kerja ku ini...huhu..
x leh masuk SB..
xleh nak YM

wuuuuuuu...bikin panas...
kat sini aku di tempatkan bahagian akaun...
so setiap hujung bulan aku kena tutup akaun..
adui.... aku akaun mana terer....tapii cuba la dulu kan..heheheh..

ok r.. nantii beta update lagikk okies...
luv u all

No comments: