Sunday, April 5, 2009

(^_~)niTe 2 r3meMb3r (^_~)

salam seantero dunia....
bertemu lagi kita di dunia maya ni...hoho..

ok nak citer skit pasal DINNER 3rd YEAR....
adoii ai....kira sekali hari anugerah dekan la...huhu..
bunyii cam best...
tpii xdep la best sgt pon...
kita org gerak dalam kul 6pm cam tu la..
buat kat DEWAN lABUAN....
aiyoo...
sem lepass tempat mantoppss tull...
yang timekami plakkk caroii skit...kuakuakua...

tema tuk malam tu adalah NITE 2 REMEMBER...apa la tu??
aku x tahu nak pakai ape..paaki ape yanga der....haahahah...
xsempat nakk meriah2 eh....tu pon last2 minit nak p...kuikuikuikang aku pakai yangg kaw2...memg depa ingat kat aku la nanti...adoi ai...

tata n the gang dapat meja blakang jugak la..huuh..tpi x pe..senang skit kalu mkn..
xder kontrol2.... redahh jek..hahaahh....
nak2 plak..sumer kat meja tu satu team..naaa...rasakan kan lah...hahh

kat dinner tu...vvip xdapat datg..pengarah pun xdep....
so dean jek la jadi vip....
so simple la... xder nice sgt pon...hahahah..lagikk kena!!!

mlm tu jugak ader anugerah tuk lecture...
pesyarah dedikasi, pensyarah berketampilan, pensayarah berkarisma, pensyarah fofular...
wawa... 3 dr tuu sumer lecture kos aku yang dpat...memg mantap laa lecture kewanagn islam..
yang lain jagan jelezzzz....

memg lecture kami ni...di minati ramai...kuikuikuik....
dean meng tukk pensyarah berkarisma.....perghh..tahniah Dr.Rosita Chong Abdullah...

dan...aku rasa kalua der ..meja yang paling aktif..kompemm meja kami dapat...ahah..
mhu x..dr belakang kamii duk riuhh...hingap tull...

pastu...ader plakk KING N QUEEN of the night...
ntah saper...aku lupa lak amik pic dorang.... ramai sgt p amik..hohoho..


ok lah...pasni tata up pic sekitar dinner tu k...hohoho...


Photobucket
my team...hafiz, kasmah,atika, naz, jannah, norm, supi....


Photobucket
nagn pensyarah2 kami....tima kasihh cikgu!!!!

Photobucket
wif iffa n kasmah


Photobucket
wif norm n jannah


Photobucket
huhhuhu...awek cekci!!!!



Photobucket
meja bertuah...no meja 23..kos pon he23...wakaakak....
xdep 2 org lagi.....leh mam manyakk....


Photobucket
dekan ku cayunk...DR RISITA CHONG ABDULLAH (bju putih)
nagn MISS RAIHANA FIRDAUS SEAH ABDULLlah (jubah hitam)


Photobucket
wowwowo...awekk mantoppss...
yang gaya hawaii ni lynn toncit aku panggil dia..heheeh...
yang rambut pendek ni..gee...huhuh


Photobucket
hohoho...kipas ku x lupa tuk di bawa..dan kalu aku dahh
tayang kipas tu..
mknanya jiwa tgh panas...wahahaahah....
tapii leh tahan agi....huuh...

sekian saja persembahan dr ku...kuikuikui...

2 comments:

Ochie~(^_^)v~ said...

salam ziarah cik noratikah...
whuaaa.. glamour gitu nama Kasmah.. boleh berkenalan ker dgn dak kasmah tu...
hakhakhak...
mantap seh...

lily_lavender said...

waaaa....
ko nak kenaii ka???
kalu ko na..aku leh ajaskan masa, tempat sumer...
cakp jekk bila ko nak...hakhakhak