Monday, January 19, 2009

(^_^)fasa pertama telah lepass(^_^)

salam...
gd monin monday..

alhamdulillah fasa pertama sebelum praktikal telah selamt denagn jayanya,,,
heehhhehehe
walaupunn hanya dat siapkan laporan dalam masa yg singkat..
tetpi bg ku inya agak sempurna jugak..dan tiba lah
hari yang d tggu...

pada hari ahad, 18/01/09 bertempat d DK1..
aku menanti menunggu saat aku untukk present...
masa berjalan sampaii la turn aku...
denagn kalimah..
BISMILLAH, aku mulakan presentation daku...10 minit berllau dan tiba lah masa untuk di hentamm
dan alhamdulillah juga..panel daku pada masa tu adalah cik shamsul nagn cik faisol..
aminnn..
komen sumer nya yang membina..
xda yang menghentamm aku sgt..
thanx pada panel2 ku...heheeh..
harap2 kasi manyak markh...

tapi sebelum present..malm tu aku demam..x tahu la..bagun pagii kaki sejuk abis..
aku rasa present nak demam kot...ai yai yai..
apa2 pon..
fasa pertama telah berjaya..
akan ada fasa kedua iaitu seminar
sebelu fasa terakhir iaitu sesi PRAKTIKAL bermula mei nanti..
ok cau cin cau....

wish me gd luck k....

No comments: