Thursday, November 20, 2008

(^_^) abis sudahhh(^_^)

salam alaik...
salam ukhwah...salam maniss dr nona manis...

ALHAMDULILLAH....
ni la kalimah yang aku palingg hargai..sebab bersykur aku dapat jalani exam dengan cemerlang , gemilang dan terbilang....
ai seh...huhuhuhuhu...cam paklah lak...

berlalu la sudahh examm...3 minggu bersengkang mataaaaaa(baca nagn cara nyanyi lagu raya)

penatt..memg penat..tapi harap usaha selama ni berbaloii la...
lupakan exa...
mender dah lepass.....past is past..kita tgk tuk hari mendatang plak...
ermmm..daku ni x tahu la jadi ke x join depa p ronda2 d sekitar pulau d kota kinabalu nu..
ai yai yaiii...
manyakk mender nak buat ni...
borang praktikal pon x edar lagi...
mana la aku nak cari ni ek..
saper2 ader tempatt trima plajar praktikal..kasi tahu ya...
kuikuikui...

26/11/08
waaa akan balik perakk maaa...
ai yai yai..x sabar ni...dok baca buku pon ingat umah ja ni...
ohh mamiji....

mungkin aku nanti kuarng la nak buka fs ka..ym ka...blog ka..xder masa tukk sumer ni la kalu ku balikk..huhuhuhu...
sabo2..
buat yang penting lu...

balik nii....kompemm aku makan manyak...adehh..
dah la on diet ni..
cam ner ni..
godaan kuat tul la d umah..
keha jauhkan diri dari umah sokmo la ni...hakhakahakhk

ok ok...na mo melalut dah..
stop..
yang pentingg exammm abiss dah..muahahhah....

ok..sahabat ku...
daku akan winduuu u all...
ye haaaaa


ahakk oh yeaa bebehhhhhh

No comments: