Sunday, December 13, 2009

sepi tanpa rakan

salam sumer....
alahaii windu2 nyaa nagn kengkawann aku ni....

sebelum tu aku nak ucapkan takziah kepada wahi..
atas kemastian nenek nya semlm...
aku pon bru tahuu hari ni..c ik tom bagi athu..

korang tuliss d Fb ker..ym ker..mana la aku bukak sgt dahh..
dlu ye la..24 jam on9..sampeii x tahu nakk buat apa dahh nagn tenet...hahaah

sejakk dah keje ni..
sunyii jekk rasaa xder kawan..kawana ku.. adik nagn makk jekk laa di umah..
nagn org d opiss..
tapi x sama sepertii d kampuss...
mkn ramai2..blaja ramai2..susah ramai..
sumer nyaa...
sekali.... tidoo sekali..hehhhe.....

sepii tanpa rakan..
nak2 yangs ellu boleh bawa bincang nagn kita..amik tahu hal kita...
share sumerr nyaa....

di.. ym.. aku aderr teman chat yangg sellu..
aku kongsii masalah nagnd ia..
thamxx.. sebb jadii rakan yang sagt baik..
walaupunn sedikit bu7as.. tapii...
awkk sgtt best...
sumerrr masalah saya..awk tahu...
sumer cerita saya awk dgr...
walaupun awk jauh.. tapii awkk tetapp dekat kat hati saya..

kematangan awk..membuatkans aya selesa nagn awk...
awk rakan maya saya yangg best....
tima kasihh tuk segalanya2......

pada kengakwan lain..awk sumerr memg best tau....
bukan senang nak cari kawan yang betul3 kawan...

4 comments:

|arieza| said...

amboi!!! sapakah insan itu yg di YM itu? lalallala~~

Ridhwan Muhamidon said...

ramai nye..
mr AGT la..Misteriss YM la

lily_lavender said...

hahahaahah ohh abb ku syamm...

biarlahh rahsia...

diaa sgtt memahami....
i like it...hahahah...


oiii dikk e... senyap2 sudahhh rrr..
jagn p umahh kak tikahh buatt heboh..x bagii wet raya tahun depan..hahaahah

|arieza| said...

eleh nk rahsia2 konon!!!