Friday, November 20, 2009

demam vs AGT

salam sumer...
sorr laa ab sayamm aii lama x update blog ni...
x laratt lonii ab oii...
balik umahh jee kul 8 mlm.... mandi2 mayang truss tido..tv ape menderr alahh akuu tolakk tepi..
mknn ponn x tentu..
nyum3... slimWORLD la nanti aku ni..kahkahkah..

bila aku bacaa sb aku ni..
awat laa ab tu..dokk carii jodoh tuk zaag..alalalaal
zaag ko kawen jekk nagnn ab...
serama sama serama bruu sejati masyuk....
serama nagn itik seratii manaa sama..x boleh.... hahhaaha

sori2 abe zaag..sajaa jekk..nak lepas2 kann tension skit..

haaa..ni aku nak citer..
akuu DEMAM dowh...
biasa lahh cuaca x menentu...hujann panass..hujann banjir...
semlmm aku ok jek..just selesema..
naaa mangun pagii ni... sejukkk tull kaki aku...
nak mandi p keje tadi pon nak x nakk jek..tapii still mandii tau..hahahah

so demamm nya..selesema nya..batuk nyaa.. nak ngadapp pelanggan..kepala pussing...
kerenahh pelanggann manyakk tull..
aku dah x larat.. bykk cekadak...
masalahh astroo ponn tanyaa kat TM...
suh sambung balik la..apa la.. x tahu laa...
aku ni... pening2 da... layan nak x nakk jek..

klu laa aderr "DOKTOR" katt sebelah aku kan best..
ye x cik ab tembam????

tapii kan...
hehe...bilaa tibaa turn MR AGT...
fuh...
tagnn aku menggeletarrr woiiii...
apakahh ituu CHENTA??? hahaah...
x tahu naperr.. dia duk jekk kusii depan aku tu.. xder wat paper pon..aku yang salin no celcom dia..dia nak byrr bil celcom...

fuhh...terketaQ2 ni...
adehh... bongekk...sek baik under control tadik.. mukaa chantekk lagii bermekapp sumer..haahahah..
tapi..paling aku suka tgkk MR AGT tu tang mata dia...
pergh... kuyuu jekk.. bundarr r.. x sumerr laki2 ada mata cam tu..hahaah..
ni klu kak lang aku baca... masakk aku kenaa.. nyaa carii saper AGT tu...hahhha

klu ikut kan no tipon dia memg aku ader..tapii profesional lakan.. xkan nak amik no dia plakk..nyum2...
nak plakk satu bagunan dowh....hahaah...
cuma department lain jekk....
hehehehe..

tapii.... saje jekk... sukaa usharr dia.. memgg matangg tull..huhuuh.. smart r..
hehheeh..
ok balik citer aku demam.. dah2 .. kurang2 tgk dia..kebahh skit demam aku ni..
dan aku harap... esokk akan ok aku ni.. lawann skit kan2 doktor ab..

sok kendurii kak sedara..
ahadd plakk kendurii di batu gajah... akuu nak p.... staff TM sana kawen..nyum3...

ok r.. aku nak balik dah ni.. nakk tido... kaki sejuk bedii dah ni...

ohh mr AGT...

4 comments:

ZuL said...

musim-musim hujan penyakit mudah kena seperti demam,taun,penyakit kulit dan sebagainya. Oleh itu,jaga laa kesihatan

Penyakit kulit-kes malas nak mandi sebab sejuk... hehe

P/S : Mr. AGT tu mesti costumer

|arieza| said...

ooo smpai hati simpan mr agt diam2.. hahahah patut la ko xnk kat sedara serama aku hoh! jahat! hahaha

lily_lavender said...

hakhakhakhak....
oittt mr AGT tuu main usha gitu2 jak...

walauponn kacak.. wa tarakk herann maaa...
aii suka yang lain...nyum2...

penatt r ab..x tahu nak pilih mana.. ramai sgt... tulunn wat pilihan boleh x???

abe long said...

aik.. zul yg pes skali komen..
asal name mcm aku je tp bukan aku..
abai kan je lah