Tuesday, July 28, 2009

(@_@) hari semalam(@_@)

adoi...semalam isnin kan??
yela isnin.....

pagi tu aku nagn abag aku p ke ipohh dowh...
actually dia p sebab meeting ...pastu aku plak nak jilidkan final report practicum aku..
aiyoo..
a.man meeting kul 10.30am
aku tggu jekk dalm keto...ngantukk siot..
dua malam aku bersengkak mata siapkan jugak report aku...
ahad tu memg aku x tido..truss direct mandi2 mayang p ipoh...

ok..tunggu punyaa tggu..makk aiiii
lamonyaa meeting...
kul 2.30 bru siap...
kepanasan kelaparan aku dowhh...

mesti korunk kate..apsal x p jalan2..
huuh
mula2 tu aku kuar sat..p bli paper...
pas tu aku duk kat kusi depan kedai aku bli paper tu...
bru dok 2 3 minit..
ader 3 mamat mana tahh mai duk kat kusi...
takut aku tgk muka depa..
aku pon apo laeee...
blah r... takut aku ... heheheheheheh.....

pastu abis meting tu..aku ngan a.man ni p cari kedai nak jilid report aku..
fuh..sib baik jumpa..
p dekat taman cempaka..dekat nagn PUO...politeknik ungku omar daaa
klu nak wat mender2 cam tu better cari kat tempat ramai student kompem ado..heeheh

pas hantar tu kami p main boling..jalan2 skit..mata ngantukk seh..
nak tido dalam keta ..panass dowh....
kul 6..nak amik report aku..
x siap lagi..mangkok tul..janji kul 6 siap..
aku p dia bru nak buat..ok r kasi lagi 1 jam... aku p lepas tu x buat lagi..
adoii..memg bikinpnas..aku tgguu jugakk kat kedai tu samapii siapp..
naaa padan muker..
pastu aku balik..
apo laeee...ZZZZZZzzzzz

nagntukk dol..
klu bukan sebab orang tu wat lmbt report aku..kompemm dah lama aku blah dr bandar ipohh tu... serabut laa sesak2..
semakk otakk......

No comments: