Thursday, June 11, 2009

(@_@) keMATIan TATA(@_@)

salamm sumer...
harap sumer korunk sihatt sokmo...
masuk hari ni dah 3 minggu,4 hari,10 10 jam, 29 minit,32 saat aku praktikal d telekom ni...
so far so good...
aku hepy bangat d sini...muahahaha..

but.d samping hepi2...hari ni akuu so sad skit..
u know y??? i don't knowy!!!! muahah..
xder ah..
actually... aku baru jek kehilangan TATA...
did u know about TATA????

may b , sebelum ni.. ai xder story2 kat korunk pasai TATA..
ho la.. x sempat nakk cita.. nak edit blog...

ok lah..beta story2 skita abaout TATA...
TATA, adalah kucing yang baru x baru lahir kat umah..

sayangg depa kat TATA ni..hatta adikk aku yang x bapa gemarr kucinn ponn dah jadi suka sagt....
nakk jadii citer...
kucin2 ni suka mainn kat moto...katt tayar2..dok main cak.cakk...

ader la satu hari ni...aku nak bawa kuarr motoo kapcaii lagenda aku tu...
tup2..
ader bunyi...meowwwwwwww...
alamakk kucinn..berdudu dia lari...
pastuu malam tu abg aku balik umahh...
tetiba dia jerit...
WOIIIIII...... TATA NI DAH MATI KERRRRR????

menonong kami kuarr tgkk..
alamkkk..dahh kerassss...uishhh... cepatnyaaa...
pelikk...
xkann sebab terkena tayar tadi kot...sebab time tu dia ok jek...
adehhh....berlari sana sini..
alih2 malam tu kerasssss......

so...aku sms la kat abg ipar aku n akak..kata
anak angkat depa ni dahhh GO.....
naaa.. punya la sayang... masa tuu dah kul 11 pm...sanggupp maii tu...bawa ankk tidoo lagi...
kuakuakau...punyaa la sayang...
depa bli sangkarr ponn sebab TATA tuu chumelll.....
aiyee..last2..adikk citer pasal moto tuu..
depa kata akuu buatt TATA mati...
mana adeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

huhuuh...depa kata aku bunuh TATA... aiyo....
lagi pon mana perasan dia duk di tayarr tu..bukan langgar pon...alihh motoo jekk...
xhidupp enjinn pon...

ermm.... korunk rasa...
aku ke bersalah???
adehh..
TATA i'm sorryyyyy... uhukkkkk....

No comments: