Wednesday, December 31, 2008

mkn...makan...hohohoo

ermmmmm..yam yam..
best sedap..
semalam wat stimbot kat umah...nala....
lama x buat...

ketat dah perut mkn mender tu sumer..hhikhik...soehh.
.pas makan2..aku elakkan diri dr basuhh pinggan..aku main nagn anak2...wkakak
adik aku yang basuh..
naaaa..amik la petua nak elak basuh pinggan byk2..

pastu..main gusti lak nagn anak buah aku..uinaaa...dah la besar2 badan budak2 tu..
tpii..aku menanngggg..wkakaak
lama x main nagn anak buah..huhu.
nanti weindu plak..


ermm..kalu x aku nak penang pagi ni..
tapi x jadi..p esok la..heheeh..
ader hal yang x settle..nak kasi bereh lu..
ai yai yai..
next week dah nak balik dah..bila dok lama d kg..liat sungguh nak balik sinun..

apa leh buat....kena balik juga..


sekarg ni kul 8.28am..kat umah maksu..
nak masuk smp kampus..
alahai..
loading nyaa..punyaa la lama..seksaa kau nak masuk...
nak regester subjek daaa...
alahai..mintak la minor aku dapt yang ok..kalu x mamposs gak la nak buat nanti..huhuhu..
ok lah..
nanati kalu den ado apo lagi nak merepek meraban..ai kasi masuk ini dalam bloi..
jiwa sakit..
huhuhuhuhu...

ok tada....

No comments: